برترین ها

برترین ها را با ما دنبال کنید

برترین ها

برترین ها را با ما دنبال کنید

دانلود آهنگ آرون افشار عاشق کش

محمد نصرتی | دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳ ق.ظ

دانلود آهنگ آرون افشار عاشق کش

دانلود آهنگ عاشق کش آرون افشار + متن آهنگ عاشق کش هم اکنون در رسانه مدی موزیک

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام عاشق کش

Aron Afshar – Ashegh Kosh

اینستا گرام هنرمند 

اینستاگرام مدی موزیک

آرون افشار عاشق کش

ترانه : ———

آهنگ : ——–

تنظیم : ——-

بخشی از متن آهنگ آرون افشار عاشق کش

از تو دگر نمیشود دل کند
فانوس راه عشق من بودی
تو جاده را به من نشان دادی
برگرد بگو عاشق من بودی
بازم میان خلوت خانه افتاده ام
چنین تک و تنها
عشقت مرا به ناکجا برده
نقطه به نقطه سو به سو هر جا
یه آدم شکسته از من ساختی
عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی

منبع : https://medimusic.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی