برترین ها

برترین ها را با ما دنبال کنید

برترین ها

برترین ها را با ما دنبال کنید

دانلود آهنگ مهدی جهانی دوست دارم این هوارو

محمد نصرتی | شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۵۴ ب.ظ

دانلود آهنگ مهدی جهانی دوست دارم این هوارو

دانلود آهنگ دوست دارم این هوارو مهدی جهانی  + متن آهنگ دوست دارم این هوارو هم اکنون در رسانه مدی موزیک

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام دوست دارم این هوارو

Mehdi Jahani –  Doost Daram In Havaro

اینستا گرام هنرمند 

اینستاگرام مدی موزیک

مهدی جهانی دوست دارم این هوارو

ترانه : —–

آهنگ : ——-

تنظیم : ——–

متن آهنگ مهدی جهانی دوست دارم این هوارو

تو رو دیدم دلم از دست رفت آخه زیباتر از تو مگه هست
مگه میشه رو تو چشمامو بست
تو یه احساس نابی تو دلم من مغرور به تو عاشق شدم
دیگه نیست حرفام دست خودم
گرفته شهر و بارون منو تو خیابون قشنگه خنده هامون
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو
گرفته شهر و بارون منو تو خیابون قشنگه خنده هامون ای
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی