برترین ها

برترین ها را با ما دنبال کنید

برترین ها

برترین ها را با ما دنبال کنید

نحوه استفاده از Domain Authority ، صفحه صفحه و معیارهای پیوند

محمد نصرتی | چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷ ق.ظ

چگونه می توانید معیارهای پیوندی مانند Domain Authority و Page Authority را به همراه سایر معیارهای SEO خود به طور مؤثر اعمال کنید؟ کجا و چه زمانی معنی دارد که آنها را در نظر بگیریم و منظور آنها دقیقا چیست؟ در روز جمعه وایت برد ، رند به این سؤالات پاسخ می دهد و بیشتر ، شما را با دانش لازم برای درک بهتر و انجام کار SEO خود تجهیز می کند.

توجه ویرایشگران: برای پیوستن به دامنه (DA) ، به همراه Page Authority ، Scoam Score و بیش از 35 تریلیون پیوند و 500 دامنه اصلی از پیوند اکسپلورر جدید استفاده کنید.


چه موقع و چگونه می توان از معیارهای مدیریت دامنه ، صفحه اختیارات و تعداد پیوندها استفاده کرد.
برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!
رونویسی ویدیو
هادی ، طرفداران موز و از نسخه بعدی جمعه Whiteboard استقبال می کنند. این هفته ما در مورد زمان و چگونگی استفاده از اختیارات مدیریت دامنه و صفحه و تعداد معیارهای پیوند صحبت خواهیم کرد.

بنابراین بسیاری از شما طی سالها برای ما در موز نوشتید ، و من مطمئناً به کنفرانس ها و رویدادهای زیادی می روم و با افرادی مانند "خوب ، من رابطه DA خود را اندازه گیری کردم" ، یا "هی ، من صحبت کردم. ارتباط بالا DA "و می خواهم تأیید کنم زمان مناسب برای استفاده از چیزی مانند DA یا PA یا نشانگر تعداد اتصالات پردازش نشده ، به عنوان مثال تعداد اتصالات دامنه های ریشه یا چیزی مانند نتیجه اسپم یا ارزیابی ترافیک ، این نوع شاخص ها است.

بنابراین می خواهم شما را از طریق این 3 صفحه صفحه ، اقتدار دامنه و پیوند دامنه های اصلی ترجمه کنم فقط برای دریافت یک دوره جدید در مورد آنچه هستند. اقتدار صفحه و مدیریت دامنه در واقع کمی پیچیده است. بنابراین فکر می کنم ارزشش را داشته باشد سپس ما در مورد اینکه چه زمانی از کدام شاخص ها استفاده کنیم صحبت خواهیم کرد. بنابراین من به سه مورد اصلی که افراد برای اندازه گیری ها در دنیای سئو استفاده می کنند ، نگاهی انداختم و قصد داریم از طریق آنها بگذریم.

مجوز صفحه

بنابراین برای مبتدیان ، صفحه اقتضایی اساسی است - می توانید ببینید که من بسیاری از اندازه های کوچک مختلف را در اینجا نوشتم - پیوند دادن URL ها ، پیوند دادن دامنه های root ، MozRank ، MozTrust ، لینک های زیر دامنه ها ، متن لنگر ، صفحات پیوند دهنده ، دنبال کردن پیوندها ، پیوندها ، 301s ، 302s ، لینکهای جدید در مقابل قدیمی ، TLD ، نام دامنه ، نام دامنه مارک ، Scoam Score و بسیاری از معیارهای بیشتر.

اساساً ، آنچه که PA است ، هر معیاری است که احتمالاً می توانیم از فهرست پیوندهایی که با هم گرفته شده بیابیم و سپس با برخی از داده های آموزش به یک مدل پرتاب شویم. بنابراین داده های آموزش در این مورد بدیهی است نتایج جستجوی گوگل ، زیرا آنچه ما می خواهیم نتیجه "صفحه اقتدار" باشد پیش بینی کننده چگونگی رتبه بندی صفحه در نتایج نتایج جستجوی Google ، مشروط بر اینکه ما جز جزئیات اتصال چیزی درمورد آن بدانیم. بنابراین از این داده ها در صفحه ، داده های مربوط به محتوا ، داده های مربوط به درگیری یا بازدیدها ، هیچکدام از مدل ها یا مارک ها یا مسابقات موضوع ها استفاده نمی کند ، فقط از اطلاعات تماس استفاده می کند.

بنابراین این تنها چیزی است که ما می توانیم از صفحهای از پروفایل پیوند آن و دامنه صفحه در آن بدانیم ، و سپس آن را به عنوان ورود به همراه داده های آموزش وارد می کنیم. ما یک مدل یادگیری ماشینی داریم که اساساً نتایج جستجوی Google را می آموزد و بهترین مدل ممکن را می سازد. این مدل ، به هر حال ، برخی از این موارد را دور می زند زیرا مفید نیست و به مجموعه ای از این موارد مانند بردار یا ویژگی های مختلف هر یک اضافه می کند. بنابراین می توانید بگویید ، "آه ، پیوستن به توزیع متن ، این واقعاً مفید نیست ، اما دامنه از طریق دامنه های اصلی با بیش از 500 پیوند به آنها سفارش می شود." من مسائل را درست می کنم ، نه؟ اما شما می توانید این نوع فیلترها را بر روی این داده ها داشته باشید و بنابراین مدلهای بسیار پیچیده ای را ارائه می دهید که برای یادگیری ماشین طراحی شده است.

تنها چیزی که باید نگران آن باشیم این است که این در واقع بهترین نتیجه پیش بینی ما می توانیم بر اساس اتصالات به نتیجه برسیم. بنابراین برای یک دسته از موارد مفید است. اگر سعی کنیم بگوییم که چقدر خوب فکر می کنیم این صفحه بدون در نظر گرفتن تمام عواملی که پیوند ، PA ، مدل عالی را شامل نمی شود می تواند رتبه ای کسب کند. داده های خوبی در این باره

اقتدار دامنه

مدیریت دامنه بعد از اینکه مدل PA را در اختیار دارید و به نوعی شبیه آن هستید ، "خوب ، شما در مورد نتایج Google آموخته اید تا بهترین رتبه بندی Google را ایجاد کنید." DA به سادگی یک مدل PA در سطح دامنه ریشه است. بنابراین نه زیر دامنه ، فقط دامنه های ریشه ای ، به این معنی که کمی عجیب وجود دارد. به عنوان مثال ، نمی توان گفت randfishkin.blogspot.com با www.blogspot.com متفاوت است. اما بدیهی است که لینک از www.blogspot.com بسیار با ارزش تر از زیر دامنه شخصی من در Blogspot یا Tumblr یا WordPress یا یکی از این میزبان ها است

  • محمد نصرتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی