برترین ها

برترین ها را با ما دنبال کنید

برترین ها

برترین ها را با ما دنبال کنید

نواک جوکوویچ در زمان مناسب دوباره به فرم اوج می رسد

محمد نصرتی | جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۴۵ ق.ظ


                


       
نواک جوکوویچ معتقد است که پس از احساس بهتر در نیمه نهایی ، در زمان مناسب مسابقات آزاد استرالیا در اوج است.  (اخبار بیشتر تنیس)
جوکوویچ روز پنجشنبه اصلان کاراتسف مقدماتی روس را با نتیجه 6-3 6-4 6-2 در رود لاور آرنا شکست داد و به نهمین تصمیم قاطع خود در ملبورن رسید.
صرب هر بار که به نیمه نهایی رسیده است ، قهرمان این تورنمنت شده است ، اگرچه نگرانی در مورد آسیب دیدگی احتمالی شکم ، توانایی او برای کسب هجدهمین عنوان بزرگ روز یکشنبه را زیر سال می برد.
جوکوویچ ، که حاضر به توضیح جزئیات در مورد مصدومیت خود نبود ، گفت که او در زمان مناسب قبل از رویارویی با دانیل مدودف یا استفانوس تسیتسیپاس در فینال به فرم عالی رسید.
“خوب ، اول من می خواهم از Karatsev برای یک تورنمنت عالی ادای احترام کنم. شاید امروز روز او نبود ، اما او پیروزی ها و اولین بازی های بزرگ ، اولین نیمه نهایی گرند اسلم را داشت. نتیجه عالی را تبریک می گویم” کنفرانس خبری.
“من امشب تاکنون در مسابقات بهترین احساس را داشتم. از نظر جسمی ، روحی نیز خیلی خوب توپ را زدم و سرعت را با هم مخلوط کردم. من اصلاً به او نگاه یکسانی نداشتم. او همیشه وقتی او من را حدس می زد و خوب کار می کرد باید از مشکلات خارج شوید. ، می دانید ، در اواخر مجموعه دوم ، من فقط از عملکرد بسیار خوشحالم.
“این در زمان مناسب بود. قبل از آخرین مسابقه گرند اسلم ، نمی توانست زمان بهتری باشد که بتوانم بهترین تنیس خود را انجام دهم. اما حضور در آن موقعیت چندین بار پیش ، فکر می کنم به جمع آوری همه موارد لازم کمک کند عناصری برای رسیدن به قله در زمان مناسب ، که دوباره اتفاق می افتد ، که بدیهی است بسیار خوشحالم.
“من همچنین از داشتن دو روز مرخصی خوشحالم. هنوز هم بهبودی در اولویت است. من به اندازه کافی تنیس بازی کرده ام. در زمین مسابقه احساس خوبی دارم. مهم نیست که روز یکشنبه با چه کسی روبرو می شوم ، من آماده جنگ برای سخت ترین مسابقه ، بدون شک. “


ð ؟؟  آ ؟؟  ¯ð ؟؟  آ ؟؟  ½ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  ¶Ð ؟؟  آ ؟؟  »Ð ؟؟  آ ؟؟ ”  ð ؟؟  آ ؟؟  ¶Ð ؟؟  آ ؟؟  ¾ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  ¸ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  ¾ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟  ð ؟؟  آ ؟؟  آ ؟؟
  2008 2011 2012 2013 2015 2016 2019 2020 2021DjokerNole او هرگز گم نکرد # اوس باز نیمه نهایی.# AO2021 pic.twitter.com/lbWEaqRaDY
– #AusOpen (AustralianOpen) 18 فوریه 2021

در حالی که جوکوویچ برای بیست و هشتمین فینال گرند اسلم خود آماده می شود ، در دومین مسابقه یا با مدودف یا در اولین مسابقه با تسیتسپاس روبرو می شود.
جوکوویچ گفت که رکورد باورنکردنی اوپن استرالیا اعتماد به نفس او را افزایش داده و به طور بالقوه از حریفان خود دورتر است.
وی گفت: “خوب ، البته ، این اعتماد به نفس بیشتری قبل از رسیدن به فینال می افزاید ، دانستن اینکه من هرگز در فینال ها یا نیمه نهایی ها شکست نخورده ام فقط باعث می شود در زمین بازی راحت تر باشم.”
“اما هر سال متفاوت است ، اگرچه تأثیر ذهنی روی من دارد ، شاید روی حریفانم ، من نمی دانم ، اما قطعاً روی من تأثیر مثبت دارد. این یک عامل تعیین کننده در روند پیشبرد مسابقه نیست ، چون همانطور که گفتم ، هر سال متفاوت است ، سطح نیز متفاوت است ، می دانید ، شما در برابر حریفان مختلف بازی می کنید ، بنابراین این یک عامل تعیین کننده نخواهد بود ، من فکر می کنم روز یکشنبه.
“علیرغم سابقه عالی من ، فکر می کنم هر دو تسیتسیپاس و مدودف می خواهند اولین عنوان گرند اسلم خود را بدست آورند. من مطمئن هستم که آنها همه تلاش خود را انجام خواهند داد ، بنابراین من برای آن آماده خواهم بود.”


برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید




               
           

  • محمد نصرتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی