برترین ها

برترین ها را با ما دنبال کنید

برترین ها

برترین ها را با ما دنبال کنید

 

                

 

 

پاریس (رویترز) – اش بارتی گفت که بازگشت به صحنه فیلیپ چاتیر برای اولین بار از زمان پیروزی در مسابقات آزاد فرانسه 2019 با فقدان مسابقات سال گذشته “بسیار جالب” است.

این استرالیایی با توجه به نگرانی در مورد بیماری همه گیر COVID-19 و کمبود وقت آموزش در فصل کوتاه ، ترجیح داد سال گذشته برای دفاع از عنوان خود تلاش نکند.

او از دور تماشا می کرد که ایگا سواتک لهستانی در ماه اکتبر عنوان قهرمانی را ادعا کرد ، اما بارتی شماره یک جهان بازگشت.

بارتی روز جمعه به خبرنگاران گفت: “صادقانه بگویم ، این احساس یک عمر قبل است.”  “من فکر می کنم بازگشت به سایت کاملاً خاص و بسیار جالب است ، بنابراین می توانید به چاتیر وارد شوید و خاطرات زیادی از آن بازگردید.”

“مطمئناً این هفته برای ما تمیز است ، اما حضور در اینجا هیجان انگیز است ، بازگشت و آماده شدن برای بازی هیجان انگیز است.”

بارتی به دلیل ترس از روی شانه این ماه در مسابقات آزاد ایتالیا در رم مصدوم شد.

این بازیکن 25 ساله گفت: “من احساس خوبی دارم. من برای بازی آماده ام. فکر می کنم این یک تصمیم مهم برای ما بود که مطمئن شویم که 100٪ از نظر جسمی به این مسابقات رسیده ایم.”

اگر نائومی اوزاکا عنوان قهرمانی را در پاریس بدست آورد ، بارتی می تواند مقام اول را از دست بدهد ، اگرچه او گفت که وقتی او برای جنگ روی خاک آماده می شود ، خیلی روی او تأثیر نمی گذارد.

وی گفت: “این به هیچ وجه در بالای لیست اهداف من نیست. این چیزی نیست که من در رتبه بندی روی آن تمرکز کنم.”  “بیشتر اوقات از کنترل من خارج است. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که سعی کنم در هر تورنمنت بهترین بازی را انجام دهم. چه یک نتیجه خوب باشد و چه یک نتیجه بد ، خیلی مرا آزار نمی دهد.”

Swiatek اولین بازیکن لهستانی بود که سال گذشته موفق شد تک نفره را در مسابقات گرند اسلم کسب کند ، در حالی که صوفیا کنین آمریکایی را در فینال شکست داد – تبدیل شدن به جوانترین زنی که از مونیکا سلز در سال 1992 یکی از چهار تخصص را کسب کرده است.

سواتک ، که هفته آینده 20 ساله می شود ، گفت که “وقتی انتظار داشت از این عنوان دفاع کند ،” انتظارات را پایین می آورد.

وی به خبرنگاران گفت: “دفاع از تجربه سایر بازیکنان آسان نیست ، بنابراین من به خودم وقت می دهم.”  “من فقط می خواهم همان مسابقه دهنده هر دختر دیگری باشم.”

(گزارش مارتین هرمان ، ویرایش اد ادموند)

 

 

               

           

  • محمد نصرتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی